|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Seksuell trakasseringJeg kan godt forstå at dette kan være plagsomt for en del jenter. Jeg er en snart 40 år og kraftig overvektig. Det ser ikke ut til å hindre folk i å ta uønsket kontakt med meg. Sist gang for noen dager siden mens jeg var på vei hjem fra jobb. Jeg stod igjen på fortauet og lurte på hvilke pokkers signaler jeg sendte ut som klarer å få dette til å skje. Men det er virkelig ikke min feil. Jeg var i tillegg kledd i jobbtøy (som riktignok inkluderer skjørt til over kneet, men hallo? ) og det var en vanlig ettermiddag.
|
|
|
|
#2 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Seksuell trakasseringEn presisering: Jeg tror mennene ser på det som en anerkjennelse av kvinnen som objekt, og ikke fatter at det er slitsom å skulle bli vurdert hele tiden og få dommen slengt i trynet av fremmede personer.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Seksuell trakassering
Både ja og tja. Jeg tror ikke det er slik at de fleste hadde revurdert om de hadde fått vite hvordan det oppfattes. Jeg tror mange av denne typen menn oppfatter det som sin rett å rope ut sin vurdering av kvinner. Jeg tror mange oppfatter det som kult å skremme kvinner (ved å gå ved siden av slik han ene gjør, i lang tid).
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Seksuell trakassering
Og jeg kjenner på hvilket ansvar vi som gutteforeldre har til å innprente våre unge menn at det slett ikke er greit eller hyggelig eller ønsket på noe vis å komme med slike kommentarer.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|