Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

PK på FP

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor politisk korrekt anser du deg selv å være, sånn generelt sett?
100% 1 1,33%
90% 8 10,67%
80% 14 18,67%
70% 11 14,67%
60% 12 16,00%
50% 13 17,33%
40% 8 10,67%
30% 5 6,67%
20% 0 0%
10% 3 4,00%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-07, 20:09   #1
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PK på FP

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg lar meg ikke styre av noen. Jeg er meg selv.

Jeg lar meg heller ikke styre av noen. Men etter at jeg selv har tenkt gjennom en sak, er jeg ofte enig i meninger som blir ansett som PK.

Det er vel relativt få som lar seg styre i et fritt og demokratisk land som Norge.

Gammel 27-05-07, 21:44   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det er vel relativt få som lar seg styre i et fritt og demokratisk land som Norge.

Kanskje i bunn og grunn, men jeg syns nå det er temmelig mange sauetendenser ute og går. Kanskje folk ikke har noe som er viktig nok å kjempe mot?

Gammel 27-05-07, 21:49   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lar meg heller ikke styre av noen. Men etter at jeg selv har tenkt gjennom en sak, er jeg ofte enig i meninger som blir ansett som PK.
.

Signerer.

Jeg føler meg absolutt ikke som en sau, og jeg må vel innrømme at jeg ikke er spesielt glad i sauer. Men likevel krysset jeg av for at jeg er 70% PK.

Jeg tror nok folk legger veldig forskjellige ting i det uttrykket.

Gammel 27-05-07, 21:51   #4
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Signerer.

Jeg tror nok folk legger veldig forskjellige ting i det uttrykket.

Ja det tror jeg også. Jeg tolker PK som noe annet enn å bare følge mengden.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 21:58   #5
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om man er opptatt av økomat, kan en som ikke synes dette er viktig himle med øynene og mumle ergelig om at "det var da veldig til politisk korrekte holdninger..." Og på den måte forsøke å småliggjøre og mistenkeliggjøre en annen persons oppriktige engasjement.

Det jeg tenker er at det er flere grunner til at folk har de holdningene de har. Noen har de holdningene fordi de er genuint opptatt av temaet, mens andre bare registrerer at "alle andre" gjør det så da gjør jeg det også og noen bruker det for å "smykke seg" med meningene sine. Tenk på dette med bæring av barn. Det er bare et par år siden at alle som bar barn var genuint opptatt av det. Ikke mye status eller main-stream med bæring da, men nå er det trendy, litt kult og "best for barnet" å bære dem, så nå er alle kategorier representert. Jeg har inntrykk av at det er slik med det meste.

Gammel 27-05-07, 23:42   #6
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når hjemmesittere og FrP tilsammen får flertall ved valg, jeg ser flere og flere SUV'er i byen, når nærbutikken slutter å ta inn økologisk melk fordi ingen kjøper den --- da klarer jeg ikke å se på det som en del her definerer som "politisk korrekt" som en saueflokkmentalitet. Da føler jeg meg definitivt som et svært bevisst mindretall.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.