|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Sv: Kjetil Østli om lekser i A-magasinet i dagEr det nå jeg innrømmer at det er vesentlig mer enn jeg la ned på universitetet også utenom eksamensperiodene? *uhelbredelig skippertaksmenneske*
![]() |
#2 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Kjetil Østli om lekser i A-magasinet i dagJeg sløvet meg gjennom videregående (leste stort sett leksene på bussen om morgenen) og fikk flotte karakterer - noe skal man ha flaks med her i livet og akkurat skolearbeid har alltid falt lett for meg.
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kjetil Østli om lekser i A-magasinet i dag
Ikke jeg heller (men nå ble jeg ikke noe heller da) Jeg var som deg, bortsett fra at jeg ikke brukte 10 timer på stilene. Karakterene ble aldri gode der.
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kjetil Østli om lekser i A-magasinet i dagJeg er glad for at datteren min ikke er lik. Hun bruker ikke lang tid på innleveringer, men hun utsetter det heller ikke. Jeg satt typisk kvelden /natta før og skrev stil.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|