Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Cameron - gutten som har levd før på Barra

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-07, 16:16   #35
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cameron - gutten som har levd før på Barra

Det er flere fond som skal gi store pengesummer til de/de som kan bevise at det er "mer mellom himmel og jord". Ingen av disse fondene ser ut til at det noensinne vil bli utbetalt.

Det hadde jo vært kjempegøy om det var sant, det ville jo vært veldig god underholdning, veldig spennende osv. Jeg har stor sans for konspirasjonteorier, fantasy og tull og tøys. Men jeg tror ikke at hobbiter fins, enda så gøy det vill vært. Ikke tror jeg man har levd før heller, selv om til og med min egen mor påstår det. Men noen har behov for tro, andre ikke.

Jeg vil veldig gjerne ha bevis for at ting virkelig er sli, før jeg tror på det. Og det er ingen som ser ut til å kunne hoste opp noe sånt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:20.