|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Sv: Julebord, er det ok å dele seg mellom flere?Jeg synes det KAN være innenfor å si at man primært skal det ene stedet og får med mat og slikt der, for så å si at man dukker opp til festen det andre stedet sånn litt utpå kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Julebord, er det ok å dele seg mellom flere?
Det er jeg helt enig i at er innafor, men som beskrevet i hovedinnlegget, jeg skal bestillevelkomstdrikke, bonger, mat og underholdning. Og lage bordkort. Og kjøpe premier. og.. og...
![]() |
#3 |
I mål
|
![]() Sv: Julebord, er det ok å dele seg mellom flere?
Ja, helt enig i det. Og det synes jeg også er litt sånn "shopper det beste fra begge fester", det er vel heller ikke så ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
This is normal!
|
![]() Sv: Julebord, er det ok å dele seg mellom flere?Jeg hadde insistert på at julebordene ble slått sammen. Det synes jeg må gå an i verdens rikeste land.
![]() |
![]() |
#6 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julebord, er det ok å dele seg mellom flere?Jeg synes også det KAN være innenfor å dele seg mellom selskaper, f.eks. i bluens tilfelle hvor det er to viktige anledninger som ikke kommer igjen. Julebord anser jeg derimot ikke som så viktig at jeg ville synes det var greit å dele seg.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|