|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [spinoff] Hvorfor tror du på Gud?
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
Nemlig. Nettopp på grunn av det du beskriver, tror jeg ikke.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
Jeg skjønner at det er vondt. På samme måte som for en ikketroende som også bare ønsker alt godt. Jeg ser bare ikke at det er noen forskjell der. At kjipe ting skjer er vondt for alle, uansett tro eller mangel på den.
![]() |
#5 |
maler
|
Det er helt sikkert ikke verre, men jeg tror nok det er litt annerledes. Hvis man tror at det finnes noen som kan gripe inn hvis man vil og så velger å la være kan det være litt vanskelig å forholde seg til. For å forsøke meg på en enkel forklaring.
![]() |
#6 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det største problemet eg alltid har hatt med (all) religion er gudfryktigheit. Eg var ikkje gamle jenta då eg las Bibelen og begynte å stille spørsmålsteikn ved kor god denne guden eigentleg var (Det gamle testamentet er fæle greier). |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|