|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?
Den ser jeg. Jeg er frossenpinn, og sover alltid i pysjbukse og singlet eller tynnn genser, da blir det jo litt overkill med morgenkåpe på toppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Ikea sine er i doble størrelser, så de er veldig store.
![]() |
![]() |
#24 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?
Zalando har noen fine, ser jeg. Jeg likte de fra Tom Taylor og Pip studios. Men de har hette. Det trenger jeg i grunn ikke.
Ja, det akkurat henne jeg forbinder med deg.
![]() |
#25 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Det er mulig jeg ligner mer på Günther, egentlig.
![]() |
![]() |
#27 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Jeg håper du slipper å sove vasken.
![]() |
#28 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Jeg har begynt å se på House og cards og har funnet ut hvilken badekåpe jeg ønsker meg. Grå kasjmir.
![]() |
#29 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Jeg endte opp med å bestille fra Zalando. I butikkene finner jeg bare enten i syntetisk fleecemateriale eller kjempetunge i bomullfrotte.
![]() |
#30 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Morgenkåpe/badekåpe, har du en favoritt?Den var veldig fin! |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|