|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Har du et yndlingsgarn?Gaia, ved Birkelunden har det kommet en fantastisk liten garnbutikk med mye fra Du Store Alpakka bl.a. De har mye deilig garn i nydelige farger. De har noe kabelspunnet garn som jeg prøver å finne et prosjekt til.
![]() |
#2 |
villende
|
![]() Sv: Har du et yndlingsgarn?
Fikk ikke prikket deg, men takk for tipset! Jeg skal stikke innom der i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har du et yndlingsgarn?Jeg har ikke akkurat noen favoritt, jeg bruker jo forskjellige garntyper til forskjellige ting, men jeg liker veldig godt garn av merino. De klør ikke, og er veldig myke selvom de er 100% ull. Drops Big Merino for eksempel.
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du et yndlingsgarn?Drops Baby Merino er vel det jeg bruker mest. Jeg liker å holde meg til få garntyper så jeg slipper å sitte med så mye rester, og så er det helt nødvendig at garnet kommer i mange fine farger.
![]() |
#5 |
villende
|
![]() Sv: Har du et yndlingsgarn?
Hvis det var Grünerløkka Garn du mente, så var dette virkelig en helt fabelaktig butikk. Jeg kommer til å bli blakk i den, kjenner jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|