|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva serverer vi i bursdag med 19 barn?Om du ikke syns noe om godteriposer skjønner jeg ikke hvorfor man skal sete frem skåler med snop? Er ikke det same same, egentlig? Fordelen med godteposer er hvertfall at alle får lik mengde.
![]() |
#2 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva serverer vi i bursdag med 19 barn?Jeg hadde også servert noe mat. Det er midt i formiddagstiden og det er lenge å vente til etter bursdagen hvis de ikke har spist siden frokost. Rundstykker var en super ide. Det er lett å tilpasse alle liker og liker ikke.
![]() |
#3 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva serverer vi i bursdag med 19 barn?Jeg tror du kan hoppe over både godteri og godteposer uten at det blir noe stort savn.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva serverer vi i bursdag med 19 barn?
Ja. Mine har opplevd å få og ikke få, null problem.
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva serverer vi i bursdag med 19 barn?Flerfarget gele i porsjonsglass er forresten enkelt og populært! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva serverer vi i bursdag med 19 barn?Jeg har sett flere barn spørre etter godteposer hvis det drøyer før de kommer. Tror ikke våre har vært i en eneste bursdag hvor det ikke har vært godtepose. Ikke at det er grunn nok alene til å ha det, men det gjør barna glade og jeg har null problemer med litt godter i en festlig pose på en bursdag.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|