|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Tar man med partner i beregning av sum? | |||
| Partnere regnes ikke med, man deler summen på 4 barnebarn |
|
90 | 91,84% |
| Partnere regnes med, man deler summen på 6, og parene betaler da 1/3 av summen |
|
5 | 5,10% |
| Annen fordeling/man inngår ikke spleiselag som medfører diskusjoner |
|
3 | 3,06% |
| Deltakere: 98. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Spleiselag på gaverI dette tilfellet er det snakk om å kjøpe et abonnement på Se og Hør til bestemoren. Og det er en gave som damen setter stor pris på.
|
|
|
|
#2 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spleiselag på gaver
Prinsippet = dele på antall "enheter". Hoder blir litt håpløst, synes jeg.
|
|
|
#3 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spleiselag på gaverDeler på de 4 barnebarna. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spleiselag på gaver
Enig. Kjæresten og jeg kjøper gaver til "våre egne" og så er det fra alle fire (oss to og ungene våre). Så er det opp til meg hvor mye jeg vil bruke på min familie og opp til ham hvor mye han vil bruke på sin familie. Hvis man har felles økonomi, synes jeg fremdeles det er bare ant. barnebarn som skal telle.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|