|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Er det blitt "in" å være fattig?
Jeg mistror de vel ikke, men tenker at jeg ikke ville gjort det på den måten. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det blitt "in" å være fattig?Selvsagt er det ikke in å være fattig. Det er tappert og verdig å være passe fattig og ressurssterk, dvs å planlegge, fixe og ordne slik at man får maksimalt ut av det lille man har, men det er skammelig og flaut å være fattig og ressurssvak, ta feil, ta dumme valg og snuble på veien. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Og det er jo i ferd med å bli litt in å dele med andre.
|
|
|
|
#4 |
|
|
Hvorfor skriver du her på forumet at du kunne tenke deg å gi bort en eskeny iPad, da? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Herlighet, fy "#¤% så bra skrevet Maverick.
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 11-12-14 kl 22:35. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvordan da?
Akkurat dette synes jeg er veldig viktig, og også godt å lese. Siden jeg er én av dem som har "lite". Jeg er snart 30 og det å eie min egen bolig føles egentlig uoverkommelig. Akkurat dette med å ha barn uten å eie sin egen bolig, føler jeg innimellom er selve definisjonen på totalt idiot i dag.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Du har så rett i det du sier! Jeg er jo også alene med barna, men har det bra økonomisk, dels flaks (heldig med boligmarkedet både med kjøp og salg) og dels noen fornuftige valg mht studier, jobb osv. Jeg er veldig, veldig klar over at jeg er heldig og ikke faller inn under den typiske kategorien alenemødre som media ofte fremstiller.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|