|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Off the map.
|
![]() Produkter til tweensHar en nybakt 11-åring. Lurer litt på om det er på tide å begynne med deo, dagkrem og renseprodukter.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Produkter til tweensHvis hun bruker sminke bør hun vel ha renseprodukter, og da også noe som gir fuktighet til huden, men sånn egentlig bør man vel vente så lenge som mulig før man begynner med slikt?
![]() |
#3 |
Off the map.
|
![]() Sv: Produkter til tweens
Det har jeg heller ikke greie på. Hvis det stemmer så lar jeg det være!
![]() |
#4 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Produkter til tweensHadde nylig tråd her inne om Dermalogica Clean Start. Veldig greie produkter for min 11 åring.
![]() |
#5 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Produkter til tweensMin ellevåring fikk nylig sin første deo. Natusan, kjøpt på Rimi. Ikke at hun egentlig trenger den, men det var visst litt om og gjøre. Ellers brukes null, niks, nada av både sminke og andre hudprodukter. Så lenge hun ikke har fått uren, pubertal hud, ser jeg ingen grunn til å introdusere renseprodukter, kremer eller den salgs. Og sminke er hun inneforstått med at ikke er aktuelt på flere år enda. Hun har ikke uttrykt øbske om det heller, da. Tvert i mot. Så det er ikke noe issue her i gården. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Produkter til tweensIngen av mine jenter bruker noenting i ansiktet, hverken sminke eller rensemidler.
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Produkter til tweensJeg bruker ikke noe sånt selv i en alder av 37 (annet enn sminkefjerner og ørsmå mengder fuktighteskrem), så jeg ville aldri introdusert dette som et slags must til en elveåring så lenge hun ikke faktisk har behov for noe slikt. Sønnen min får ikke noe sånt introdusert med mindre han får kviser eller lignende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Produkter til tweensHer er tråden om Clean Start. Disse produktene er drøye i bruk og min 11 åring har blitt kvitt de "nuppene" hun hadde.
![]() |
#9 |
Off the map.
|
![]() Sv: Produkter til tweens
Jeg ser at det begynner å "gro" litt på nesen, så jeg tenker det kan være greit å rense litt.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|