Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Clean Start, Dermalogica

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-14, 11:52   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Clean Start, Dermalogica

Denne serien er fullstendig kjønnsnøytral, og kan helt fint brukes av en gutt hvis det trengs.

Jeg hadde en tråd om "hva som trengs" for en liten tid tilbake. Min 9-åring (snart 10) har begynt å få kviser. Huden hennes er foreløpig veldig barneaktig, synes jeg, men det kommer altså noen kviser også. Foreløpig vasker vi bare med klut og vann. Og så får vi se hvor lenge det holder.

Dette med sminke er et punkt hvor jeg har svelget kameler unna på høykant. Jeg kan nekte henne så mye jeg vil, men sminke seg gjør hun uansett. Og jeg har konstatert at jeg ikke orker å krangle om det også. (Det er nok av andre krangler å velge i, på punkter som for meg er fryktelig mye viktigere.) Jeg er egentlig veldig overrasket, for jeg kan ikke se at noen av venninnene hennes bruker sminke sånn til hverdags.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:56.