|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!
Det er sånn jeg alltid har gjort det. Jeg legger håndklær på bordet, og legger den strøkne duken på bordet, og tar jeg den siste strykefinishen mens duken er på, og så drar jeg bort håndklærne. Da blir det fint! Og så hevder min mor og søster at brettekanten på midten skal være der. Jeg tror ikke på det. Jeg tror de sier det fordi da slipper de det strykestyret jeg holder på med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!Bordet vårt ble dekket med hvite tallerkner, rød duk, en julerose, 6 stk englespill, en juletre-te-lysestake (sånn med stjerner i så det lyser ut gjennom), et par te-lysestaker i fattigmannssølv, ett hjemmepynta kubbelys, et SFO-pyntet syltetøyglass, og: tamtarratamm: påskeservietter.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!Sånn ble årets her. Ønsker meg stadig nye tallerkener... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan skal du dekke julebordet? Tips og hjelp trengs!
Jeg la på duk med sirlige bretterfra renseriet. Det ser egentlig veldig ordentlig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|