|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Middag borte med barn (5-10 år)
Jeg opplever at de fleste barn synes det er ganske kjedelig å sitte lenge til bords - vi sitter ikke så lenge men løser det ved å spille spill til middagene våre ofte, gjerne bare kort. Det kan jo være en ide og ihvertfall ha ett spill til barna når de er ferdige med maten. Eventuelt at de kan få gå ifra og at det er noe hyggelig for dem å gjøre. Litt hyggeligere enn at de får sette seg med ipad/tv... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Middag borte med barn (5-10 år)Jeg tenkte aldri at det skulle være kjedelig for barna våre å være hos folk uten barn. Og nå når våre er over 18 alle sammen virker det som om folk med små og yngre barn ikke er blitt skremt, vi får ofte nok besøk av småtroll. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Middag borte med barn (5-10 år)
Jeg tror faktisk det blir aller hyggeligst hvis man ikke signaliserer at elektroniske nødløsninger ikke er gode nok. Klart, har man noe opplegg som fenger er det jo kjempefint, men å aktivisere unger i ulik alder kan være ganske krevende, og minste motstandsvei kan være helt genialt innimellom. Man koser seg med maten sammen, og når barna er ferdige får de evt spille litt mens de voksne drikker kaffe og snakker. Fungerer fint.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|