|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Makt-eliten på kokain
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Textrovert
|
Jeg kan signere dette. Bare at i mitt tilfelle var det e og ikke kokain. Jeg bodde i et ecstasy-reir uten å skjønne helt hva som foregikk. Helt til de fant Norges til da største beslag på nabohybelen. Og ja, svært mange i den harde kjernen der smalt i vantet de også. Men først måtte de bare bruke noen år på å le litt av meg som var så prippen at jeg mente dette morostoffet var farlig. Søte, dumme meg, liksom.
|
|
|
#3 |
|
Viser tenner
|
Sv: Makt-eliten på kokainJeg er vel ikke spesielt sjokkert eller overrasket. Det er et tegn i tiden at man skal fort opp og fram, peker til tråden om unge jenter som kaster klærne for sine minutter i rampelyset. På kokain klarer man kanskje å komme ajour med møter, saksdokumenter, media osv. Som flere sier; veggen kommer før man aner det.
|
|
|
#4 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Makt-eliten på kokainDette har man da visst i lange tider? Nå er jeg kanskje uvanlig informert (nei, jeg er ikke tidligere narkoman), men det er veldig, veldig vanlig ja. Det er naivt å tro at oppegående respekterte mennesker ikke bruker dop. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Makt-eliten på kokainMan blir vel ikke særlig gira av hasj?
|
|
|
#6 |
|
Princess Skids and Scars
|
Nei, nettopp. Derav uvitenhet. |
|
|
|