|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Cameron - gutten som har levd før på BarraJeg så bare deler av programmet. Fikk med meg litt av turen de hadde til Barra og at "etterforskeren" hadde funnet ut hvilken familie som hadde bodd i huset og hvor de befant seg nå. Etter det forsvant fjernkontrollen ut av min styring og jeg fikk ikke med meg slutten. Kan noen fortelle meg hva som skjedde videre? Tok moren kontakt med den aktuelle familien? |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Cameron - gutten som har levd før på Barra
Det er en av de tingene som irriterer meg med denne serien. Fordi om Jason (som faktisk ikke er hverken spesielt dyktig, erfaren eller smart) ikke skjønner hva som skjer så er det automatisk noe overnaturlig som skjer? Jeez.
|
|
|
#143 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei men poenget er jo at de prøver å forklare det med alle mulige midler, og noen ganger klare de det ikke, og da innrømmer de at det KAN være noe overnaturlig som har skjedd. De sier sjelden "her spøker det" men som regel "her KAN det være noe". Jason er jo den mest skeptiske av alle i teamet. Man kan velge å tro eller å la være, jeg tror. |
|
|
|
|
|
#144 |
|
|
De besøkte huset og gutten var merkbart berørt, litt lei seg, men samtidig glad for at de fant huset. De var inne i huset og han fortalte hvilke rom som hadde blitt brukt til hva (dette var jenterommet, dette var gutterommet). Det var tre toaletter/bad som han hadde sagt og det var utsikt over stranden med landingsplass til flyene osv. |
|
|
|
|
|
#145 |
|
|
Ok, det er det nok alternativbevegelsens versjon jeg har lest/hørt om. |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Textrovert
|
Kan du forklare litt mer hva som menes med sjelens preeksistens?
|
|
|
#147 |
|
Epikur
|
Sv: Cameron - gutten som har levd før på BarraDet er flere fond som skal gi store pengesummer til de/de som kan bevise at det er "mer mellom himmel og jord". Ingen av disse fondene ser ut til at det noensinne vil bli utbetalt.
|
|
|
#148 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#149 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#150 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Cameron - gutten som har levd før på BarraZoë sier veldig mye bra i denne tråden her. Jeg tror på reinkarnasjon, men jeg liker heller ikke måten de eksponerte gutten på.
|
|
|
#151 |
|
Med & uten trylleformel.
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |