Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Jeg har fått meg hund på en prøveuke

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-15, 14:01   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveuke

Jeg synes jo det høres ut som god kjemi tidlig. Og siden han klarte å roe seg og lekte fint etterpå, tenker jeg det er håp. Da er det ikke blind aggresjon. Jeg hadde tatt kontakt med en hundetrener/skole og spurt om råd vedrørende den type oppførsel. Og du kan jo utvide prøveperioden litt. Hva er bakgrunnen for at han omplasseres da?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 14:34   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg synes jo det høres ut som god kjemi tidlig.

Ett døgn, og det er allerede litt tvil?

Gammel 13-01-15, 15:33   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg mente ihvertfall at etter så kort tid høres det ut som hun har fin kontakt med hunden. Mange kunne jo vært nervøse og redde i et nytt hjem, men slik hun beskriver det så virker han trygg.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-15, 17:10   #4
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er kun i litt tvil når det kommer til dette med andre hunder. Ellers går alt over all forventning her. Han har så mye positivt ved seg.

Han omplasseres fordi eierne har to store hunder og venter barn nummer to. Grunnen til at de gir bort han her å ikke den andre er fordi han her er lettere å omplassere.

Han er utrolig rolig og snill mot barna og inne er han en engel. Han kan alle grunnleggende triks. Som sitt, ligg, kom og bli.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:07.