|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveukeJeg synes jo det høres ut som god kjemi tidlig. Og siden han klarte å roe seg og lekte fint etterpå, tenker jeg det er håp. Da er det ikke blind aggresjon. Jeg hadde tatt kontakt med en hundetrener/skole og spurt om råd vedrørende den type oppførsel. Og du kan jo utvide prøveperioden litt. Hva er bakgrunnen for at han omplasseres da?
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveuke
|
|
|
|
#3 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg mente ihvertfall at etter så kort tid høres det ut som hun har fin kontakt med hunden. Mange kunne jo vært nervøse og redde i et nytt hjem, men slik hun beskriver det så virker han trygg.
|
|
|
#4 |
|
Opp og ned
|
Jeg er kun i litt tvil når det kommer til dette med andre hunder. Ellers går alt over all forventning her. Han har så mye positivt ved seg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|