|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?
Vi hadde det likt, dvs jeg hadde det som valgfag i 9. og var da utplassert hver onsdag, hele dagen. Så det året gikk jeg kun fire dager på skole.
|
|
|
#2 |
|
Rockesøster
|
Hadde man ikke all verdens valgfag i hin hårde dager? Jeg mener at vi hadde et 4 timers og et 2 timers, og at disse kunne slås sammen til en arbeidspraksisvalgfagdag i uka.
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
I 9. hadde jeg både tysk, og en dag med yrkespraksis. Jeg husker ikke helt om tysk var valgfag, men det må det jo nesten ha vært, for det var jo frivillig om man ville ha tysk eller ikke.
|
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Husker du arbeidsuke fra skoletiden?Jeg hadde arbeidsuke i barnehagen til min lillebror. Koste meg masse. Men skulle Gjerne ha fått opplevd noe helt annet når jeg leser det dere skriver. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Det var et slags valgfag ja, for dem som ikke hadde språk hadde mer tid til andre valgfag. Husker ikke hva de drev med egentlig. Da jeg gikk i 9. hadde jeg både tysk, spansk og ungdomsbedrift. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tittel og tittel....
|
Samme her. Jeg mener også at man kunne velge å ha en halv dag yrkespraksis i 8.klasse. Jeg hadde det bare i 9. og da en hel dag.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|