|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Sykmeldt på grunn av KrekarKrekar er jo her ulovlig, og det må jo være greit å flytte en person som oppholder seg i landet, men som driver og radikaliserer ungdom til et annet sted i landet hvor han gjør mindre skade.
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Sykmeldt på grunn av Krekar
Ikke sant? De gir ikke opp kotelettene for å dra til Syria for å voldta yezidiunger de, såå artig er det tross alt ikke.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er ikke så sikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
This is normal!
|
Genialt! Jeg tror han vil få problemer med å radikalisere kuene til Floksa, og hvis Floksa er litt restriktiv med å dele ut passordet til trådløsnettet sitt, kan dette bli veldig bra!
![]() |
![]() |
#6 |
can-jur
|
Morsomt! Jeg tenkte nemlig noe av det samme. Han kan komme hit og jobbe for føa. Så tenker jeg vi skulle lært han et og annet om verdier også
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|