Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Store barns rom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-15, 20:59   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Store barns rom

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Taien: I utgangspunktet trenger de ikke skrivebord. Ser at i praksis brukes kjøkken-eller stuebord til lekser, i alle fall de første årene. Men jeg ville fokusert på gode løsninger for oppbevaring. Ikea sine expedit hyller er fine til det.

Ja det har du rett i.
Tenker etterhvert å få en skjerm til spilling osv der oppe, så vi ikke trenger å hs det i stua. 😁

Gammel 24-01-15, 21:03   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Ja det har du rett i.
Tenker etterhvert å få en skjerm til spilling osv der oppe, så vi ikke trenger å hs det i stua. 😁

Jeg hadde heller ikke brukt plass til skrivebord. Eldste er fjerdeklassing, og kun to-tre ganger har han gjort lekser på rommet så langt. Og kun fordi jeg brukte stua/kjøkkenet til andre ting.

Det som har vært mye i bruk er et lavt, rektangulært Lack-bord fra IKEA, til å bygge Lego etc. på. Han har likt det bedre enn å sitte på gulvet alltid.

Gammel 24-01-15, 21:07   #3
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg hadde heller ikke brukt plass til skrivebord. Eldste er fjerdeklassing, og kun to-tre ganger har han gjort lekser på rommet så langt. Og kun fordi jeg brukte stua/kjøkkenet til andre ting.

Det som har vært mye i bruk er et lavt, rektangulært Lack-bord fra IKEA, til å bygge Lego etc. på. Han har likt det bedre enn å sitte på gulvet alltid.

Ja det var lurt.... Tusen takk for tips. Jeg tar drm definitivt med meg (og er litt glad for at det enda er ett år igjen. ).

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.