|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Jeg blir så lei! [Media og sutresaker]Jeg har aldri nok Kattaprikker.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg blir så lei! [Media og sutresaker]
Samme her.
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg blir så lei! [Media og sutresaker]Selvsagt er systemet nå urettfeigt, det forstår jeg, men jeg reagerer på det hun sier om jobben din, og lurer på hvorfor ikke mannen kan være hjemme? I tillegg synes jeg det blir sutrete å klage over at hun må bruke dagene til å ringe rundt til barnehagene. Og så er det jo ikke slik at man ikke kan jobbe om man ikke får barnehageplass, det finnes vel dagmammaer/pappaer fremdeles? Vi måtte bruke det til eldste, å bli hjemme var ikke et alternativ. Men veskesaken av verre. :kvalm: Input: Man har innkjøring hos dagmamma også, så fremmedargumentet faller litt bort. Og jaggu er det mye rart som kaller seg barnehageansatt også. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Peppy!
|
Sv: Jeg blir så lei! [Media og sutresaker]
Men det er helt irrelevante motargumenter. Vi kan bare spekulere i hva og hvorfor. Hva har det med saken å gjøre? Poenget er at barnehage er det tilbudet som skal gis til barn. Det får man opplagt ikke til. Og det er nødvendig at flagges høyt at ikke er på plass ennå. Og at det legges opp til et helt sykt ringe-rundt-system fordi man har klart å lage et tåpelig system for plasstildeling er noe man SKAL klage over. Det er for dumt! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Jeg blir så lei! [Media og sutresaker]K
Nettopp. Jeg hadde nok heller latt mannen ta ut all ferien og lappe på med et par måneder ubetalt permisjon, enn å sette igjen ungen hos hvemsomhelst. Jeg hadde sikkert brukt dagmamma også for en periode om det var eneste mulighet, men ikke med lett hjerte. Nå var det uansett ikke mulig å få tak i noen.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|