Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjøpe barnestakk - styr?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-15, 00:01   #1
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Hvorfor kan ikke svigermor ta med lille til byen en dag som ikke er lørdag, da?

Gammel 09-02-15, 09:16   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk- styr?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes ikke det er ufint at du ikke vil kansellere teater eller å reise bort, men dersom svigers ikke synes det holder å være i byen halv tre, synes jeg det er på grensen til ufint at du ikke dropper dansen en annen lørdag og har mulighet til å få bedre tid. Jeg antar disse butikkene stenger i 15-16-tiden?

Jeg forstår for øvrig irritasjonen over å bli kontaktet av svigers ang alt slikt, vi har delvis det problemet her også.

Da er vi i midten av mars, og det blir for snau tid til 17 mai tror jeg? Barna skal nemlig også bort en helg til.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hvorfor kan ikke svigermor ta med lille til byen en dag som ikke er lørdag, da?

Aner ikke. Vil ha med meg for min mening? Synes det er slitsomt?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.