Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjøpe barnestakk - styr?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-15, 21:12   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe barnestakk - styr?

Hm, det var jo godt dere fant en løsning.

Jeg synes jo problemstillingen er noe mer omfattende enn først skissert når det viser seg at de stadig henviser til takknemlighet etc. Det er ikke så ok, synes jeg.

Bortsett fra det, kjenner jeg litt igjen følelsen rundt "de er jo bare snille, men dette ble veldig mye pes for meg". Hadde et par sånne episoder i desember der mamma vil ha med lillesøster på teater etc. Kjempekoselig, men i det lillesøsters avdeling i barnehagen tilfeldigvis er på tur til byen den dagen og jeg må organisere full pakke med hvordan mamma skal hente henne, sende med ekstra skift etc etc (og tillegg får hjem et sykt barn...) kjenner jeg at ting ikke virker like koselig lenger. Men tanken ER jo hyggelig, forsøker jeg å si til meg selv.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.