Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

50 Shades of Grey

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-15, 20:17   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 Shades of Grey

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jo, det er sånn det føles. Som undervurdering.

Og jeg dro opp WW fordi det ble argumentert med at det forkastelige i å like en bok som handlet om noe så destruktivt. Jeg dro ikke inn kvalitet i dette.

Mitt argument var ikke at det er forkastelig å like bøker som er destruktive. Å hevde noe slik er virkelig å lese meg med vrangbriller og ganske hersketeknikkete. Jeg har lest en bok før.. Jeg tror ikke at hovedpersonene må være snille for at det skal være god litteratur(tm).

Jeg hevder at det å markedsføre dette som et romantisk forhold, er ganske ille. Og det er forøvrig flere her inne som liker bøkene og som sier at de skal se filmen som hevder at de ikke ser hverken vold eller manipulasjon i bøkene, så jeg diskuterer utfra det, ikke bare med deg, Apple

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.