|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Anbefaling: "Rytmar frå verdsrommet" på Det Norske TeateretJeg spekulerer også på Sweeney Todd. :mor til morbide småvampyrer:
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Anbefaling: "Rytmar frå verdsrommet" på Det Norske TeateretDere må gi meg en tilbakemelding på hva dere synes om Sweeney Todd. Jeg er jo generelt veldig positiv til det som settes opp på det norske, men akkurat den er jeg litt usikker på for egen del. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Anbefaling: "Rytmar frå verdsrommet" på Det Norske Teateret
Vi var på Sweeney Todd på lørdag. Vi likte forestillingen veldig godt.
|
|
|
#5 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anbefaling: "Rytmar frå verdsrommet" på Det Norske TeateretVi var i dag, og ville bare takke Candy for anbefaling. Vi hadde aldri fått den med oss ellers. Den var definitivt både kul og fin på en gang.
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Anbefaling: "Rytmar frå verdsrommet" på Det Norske Teateret
Jeg også.
|
![]() |
| Trådverktøy | |