Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Kaffetråden

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-07, 18:42   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffetråden

Jeg har også sånn + melkeskummeren. Varmer melken på platen til det ryker og pumper 20 ganger. Perfekt skum.

Jeg og gubben koser oss med en kopp stort sett hver kveld etter at barna er lagt. NAM!

Gammel 04-06-07, 11:11   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg har også sånn + melkeskummeren. Varmer melken på platen til det ryker og pumper 20 ganger. Perfekt skum.

Jeg har også denne melkeskummeren. Men pumper du 20 ganger altså? Jeg pumper ikke så lenge, og likevel blir skummet "hardt" og helt himmelsk.

Jeg har for øvrig en elektrisk versjon av en slik kaffekanne. Jeg ønsker meg en slik Biroletti-kanne til jul, men søsteren min kjøpte feil. Først ble jeg litt lei meg og trodde det ikke ville gi samme resultat, men det gjorde det. Fungerer på samme måte som den "vanlige" kannen på alle måter med unntak av at vi setter inn kontakten i støpselet i stedet for å sette kannen på platen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 08:46   #3
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen synes jeg var litt gal når jeg tok med kanna på hytta i helgen. Den ble selvfølgelig med hjem igjen også
Skal stikke innom å se på melkeskummeren i ettermiddag.

Skilpadda: Kaffe og varm melk er fortsatt en klar ener her også. Det blir noe litt annet enn kaffe når man begynner å blande inn sjokolade, alkohol osv. Godt, men noe annet.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.