Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Elbil - valgets kval

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-15, 13:31   #1
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Elbil - valgets kval

Focus og B-klasse mangler hurtiglading, hvis det er viktig. Focus er også en elektrifisert bensinbil.

Selv om du sier nei til i3 ber jeg deg om å vurdere den en gang til. Vi har hatt vår i 1 år i dag og er utrolig godt fornøyd. 17700 km og den holder det den lover. Også er den styggfin, i motsetning til Leafen som bare er stygg. Den er også hovedsaklig laget av materialer som ikke ruster. 170 hester er også deilig.

Hvis Zoe faktisk har fått ordna opp i problemene så rykker den opp et par hakk.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-15, 14:36   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville lukket øynene og kjøpt ny Leaf til 220.000,- med åtte års garanti. Kia er sikkert et godt kjøp, men koster 270.000,- med litt ekstra oppvarming og utstyr. Da hadde jeg valg E-Golf.

Det spåes en ny generasjon elbiler med 30 mils rekkevidde på slutten av året, også Leaf. Sammen med mulige endringer for bruk av kollektivfelt og bompengefritak i statsbudsjett til høsten, vil bruktverdien synke mye, hvis det er av betydning.

Gammel 09-03-15, 10:37   #3
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Focus og B-klasse mangler hurtiglading, hvis det er viktig. Focus er også en elektrifisert bensinbil.

Selv om du sier nei til i3 ber jeg deg om å vurdere den en gang til. Vi har hatt vår i 1 år i dag og er utrolig godt fornøyd. 17700 km og den holder det den lover. Også er den styggfin, i motsetning til Leafen som bare er stygg. Den er også hovedsaklig laget av materialer som ikke ruster. 170 hester er også deilig.

Hvis Zoe faktisk har fått ordna opp i problemene så rykker den opp et par hakk.

Jeg tenker Leafen er styggfin og i3 er bare stygg,og skjønner ikke at folk viser seg i en sånn bil....

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-15, 10:51   #4
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt e-up.

Men ville i ditt tilfelle (ett barn mer) kanskje seriøst vurdert Golf. Det viser seg at elbilen ofte blir den foretrukne bilen og da kan man raskt spare inn de ekstra kronene ved å kunne bruke den mer.

Men det er du som vet hvor ofte dere er ute og kjører alle mann.

Jeg er knallfornøyd med min e-Up. Tips er å sette seg skikkelig inn i dette hvor du kan lade bilen, og også med en gang skaffe seg ladebrikker fra de aktuelle leverandørene (Fortum og Grønn kontakt om jeg skal gjette) Det koster noen kroner å få ladet den opp innimellom, men det er utrolig greit å ha det tilgjengelig når man får bruk for det.

Jeg hadde kanskje sett en gang til på Leaf. Det er bil med mye plass for pengene. Den er i alle fall penere enn Kia-en synes jeg. Den ser ut som en fryseboks på hjul.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.