|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Bare jeg som ser på MGP i kveld?Drikkevisa om pizzaen kommer til å bli årets russe-plage.
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Bare jeg som ser på MGP i kveld?Veldig skuffa over at Karin Park ikke gikk videre!
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Bare jeg som ser på MGP i kveld?Melodifestivalen i Sverige var vel også i går, og her er vinneren: (Kilde: youtube.com) Tror nok den kan gå rett til tops i år, og det sier jeg helt uten å ha hørt noe av det andre som kommer. ![]()
|
|
|
#4 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Bare jeg som ser på MGP i kveld?
Ikke så ofte jeg har likt svenskesangene, men denne passet meg godt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Ikke sant! Den sitter schmokk med en gang. Og den er såppass fresh og moderne at man kan høre den på radioen også. Tror jeg kommer til å heie på Sverige i år.
|
|
|
#6 |
|
|
Men den minner mye om ett eller annet jeg har hørt, kommer ikke på hvilken sang, for jeg har null oversikt over musikken ungdommen nutildags hører på. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk for link, signerer Kaija!
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Bare jeg som ser på MGP i kveld?Guttungen er ikke innpodet med dansebandmusikk, av en eller annen grunn, men syntes Contrazt var rett så fengende. Så oppdaget han at saksofonisten som spilte med bandet var den gamle musikklæreren hans. Og det var jo ekstra kult. -Men ikke kult nok til at han brukte penger på å stemme. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|