|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er det slitsomt å være hjemmeværende forelder? | |||
| Ja, det er uten tvil mer slitsomt enn å være i jobb |
|
17 | 21,25% |
| Ja, det er uten tvil slitsomt siden alt husarbeid faller på meg |
|
8 | 10,00% |
| Det er like slitsomt/lett som å jobbe |
|
8 | 10,00% |
| Det er slitsomt fordi barna krever mer enn jeg klarer å gi |
|
8 | 10,00% |
| Det er ikke slitsomt på noen måte |
|
7 | 8,75% |
| Det er mindre slitsomt enn jobb fordi jeg kan planlegge mine egne dager |
|
16 | 20,00% |
| Det er mindre slitsomt enn jobb fordi jeg har mye meningsfylt å gjøre på |
|
3 | 3,75% |
| Det er mer slitsomt enn jobb fordi jeg ikke har noe å fylle dagene med |
|
5 | 6,25% |
| Annet |
|
8 | 10,00% |
| vil kun se svarene |
|
14 | 17,50% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 80. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Er det hardt å være hjemmeværende?
Men tror du ikke at mye på akkurat dette området blir hva man gjør det til? Pluss at det har en del å si når det gjelder hvilken holdning man har til det å være hjemme?
|
|
|
#2 |
|
både her og der
|
Sv: Er det hardt å være hjemmeværende?Jeg var hjemmeværende med tre små barn fra september til juni, og det syns jeg var ganske slitsomt. Barna var 8 mnd, 2 år og 3,5 år da vi flyttet, og siden vi ikke fikk barnehageplass, ble jeg hjemme med dem. Det var vanskelig å komme seg noen steder siden de to yngste sov til forskjellige tider om dagen, og det var mye styr med bleieskift,mating og gulping, for ikke å snakke om alle gangene mellombror, som slet med dårlig språk, tydde til slåing som konfliktløsningsmetode. Jeg opplevde det som en ganske hektisk periode. Sist redigert av cora : 02-06-07 kl 16:24. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det hardt å være hjemmeværende?
Kanskje.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|