Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mye egg til påskefrokost?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-15, 16:27   #33
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye egg til påskefrokost?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Vår bhg har visst påskelunsj i år. I alle fall vesla sin avdeling. Lunsjen er ikke lunsj da, det er 15-1630 (Jeg stusser alltid på det der, for de har ting til 1630. Det har seg slik at det er åpent til 17. Jeg vet, de må rydde sammen også, men det gjør de egentlig stort sett ferdig før vi går.)

Vi skal ikke ha med noe, og de inviterer "hele familien", men det er ikke snakk om 80 egg på de noen og 20 ungene med familier altså. Seriøst, slett ikke. Jeg er enig i at 30 holder med god margin, om du er sikker på at du er den eneste som skal ha med egg, og 40 er å ta veldig, veldig godt i. 80 er.... absurd.

Det er veldig greit å avslutte til 16.30, for det er alltid noen som bruker litt tid på å komme seg ut o.l.
I tillegg har i allefall vi flere andre rom og ting vi må rydde før vi låser og går.
Arbeidstiden er til 17.00, da skal vi kunne ta på yttertøy og låse døren og gå hjem.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.