|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Liker du å være midtpunktet for festen? | |||
| Ja, jeg liker å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig |
|
0 | 0% |
| Ja, jeg liker å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig |
|
36 | 24,49% |
| Ja, jeg liker å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig |
|
12 | 8,16% |
| Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig |
|
12 | 8,16% |
| Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig |
|
63 | 42,86% |
| Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig |
|
17 | 11,56% |
| Broccoli til vanlig |
|
7 | 4,76% |
| Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Liker du å bli feiret?
Det er ikke sikkert de er så fryktelig høye. Det er jo snakk om de høyeste hun kjenner, ikke nødvendigvis de høyeste i landet. Men ja, jeg uttalte meg nok litt lettvint der.
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg synes det er litt trist, for selv når noen inviterer de høyeste de kjenner, er det lite sannsynlig at jeg står på gjestelisten.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Det kommer jo an på hva 007 mener med høy da, fysisk eller psykisk. Enkelte (og ikke bare noen) blir jo høy på gøy ved for mye sukker eller rødvin f.eks.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|