Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Overnatting til 16-åring

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-07, 09:27   #26
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overnatting til 16-åring

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg ville aller først snakke med 16 åringen og spurt om hun ønsket å ha ha ham på rommet sitt eller ikke. Jeg hadde ikke sagt nei automatisk og jeg hadde heller ikke gjort klar dobbeltseng og tatt det for gitt at det var det 16 åringen ønsket når de bare hadde vært sammen noen få uker.

Jeg husker selv da jeg var 16 år og spurte hjemme om jeg kunne sove over hos kjæresten. Vi hadde vært sammen i et par uker og det var min første "ordentlige" kjæreste. (Jeg hadde debutert, men ikke med en kjæreste...)
Jeg bantes og svor da mamma sa nei, og jeg kalt henne sikkert et eller annet også, men inni meg var jeg så utrolig lettet.

Og selv om det er sant at folk har sex på andre tidspunkt enn bare på kvelden når de har lagt seg, er det faktisk enklere å føle presset når man ligger der to stykker i mørket, og man ikke har noenting annet å skylde på enn at man ikke tørr/er klar/har lyst...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.