|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Båndtvang for hundSånn "Åh, det er ikke så farlig. Den er så snill, så." får meg til å se helt svart. Det er jo greit nok at du selv synes hunden din er snill, men store hunder som snuser små unger i ansiktet vil virke skremmende på de aller, aller fleste.
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Båndtvang for hundBloppy: Det er en forutsetning for en lykkelig hund å få løpe fritt. Det er et behov den har. Men det er selvsagt også hundeeiers oppgave både å overholde båndtvangen, å ha kontroll på hunden og å legge tilrette for at hunden skal få løpe fritt der det er mulig. For det går faktisk an å klare begge deler. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Båndtvang for hund
Da er åpenbart vår hund ulykkelig, for hun går i bånd. langt bånd så hun får løpe der det egner seg, men i bånd ja. Og tilsynelatende en fornøyd gammel dame likevel.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Båndtvang for hundJeg gjør oppmerksom på at jeg ikke sa at man ikke skal ha hunden i bånd. Jeg ventet å måtte presisere det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Eller vi som har allergi å har ikke lyst å hilse på hunder, spes de små som kommer galopperende mot en å gnikker seg mot fotene mine og skal hopp oppover leggene
|
|
|
|
#6 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Jeg har ikke tall på alle de små pyntehundene som jeg de senere årene har måttet sende ut av apoteket igjen. Hva er det med folk, som tror at det er greit å ta med seg en hund inn på et kjøpesenter, og inn på et apotek? Fordi den sitter på armen eller henger ut av en veske? Mange skjønner jo galskapen når jeg poengterer at det ikke er lov (jeg er alltid høflig, men bestemt), men mange blir også tydelig fornærmet over at "en så liten hund" ikke kan få være med overalt.
|
|
|
#7 |
|
Kidding, right?
|
Eller de store for den saks skyld, jeg HATER hunder som hopper opp. Jeg har på meg pene klær! Rene klær! Som jeg skal ha på meg også etter at jeg har "hilst" på det makeløse dyret ditt som du ikke har kontroll på!
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|