Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Drikke på skolen?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-15, 13:22   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drikke på skolen?

Hvorforer det stusselig med vann når barna foretrekker det selv?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg hadde med meg oboy på skolen, men slapp ikke unna flourskylling. :datapunkt:

Jeg fikk ikke oboy, ikke skolemelk engang. Dessuten slapp jeg ikke bare fluorskylling, men også tannpussen i sin helhet.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 13:28   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvorforer det stusselig med vann når barna foretrekker det selv?

Jeg fikk ikke oboy, ikke skolemelk engang. Dessuten slapp jeg ikke bare fluorskylling, men også tannpussen i sin helhet.

Jeg synes det er stusslig fordi jeg ikke er så glad i vann til brød selv. Men, jeg har innsett at noen kan synes vann til brødskive er utmerket og dermed funnet meg i situasjonen.

Jeg spiser ikke frokost visst vi ikke har melk i kjøleskapet :kalv:.

Gammel 20-05-15, 13:31   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg synes det er stusslig fordi jeg ikke er så glad i vann til brød selv. Men, jeg har innsett at noen kan synes vann til brødskive er utmerket og dermed funnet meg i situasjonen.

Jeg spiser ikke frokost visst vi ikke har melk i kjøleskapet :kalv:.

Jeg er akkurat som deg. Å spise brød uten melk til er som å spise det uten pålegg, det skjer bare ikke. Men jeg ville jo likevel ikke sagt at det var stusselig om andres preferanser.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-15, 13:34   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er akkurat som deg. Å spise brød uten melk til er som å spise det uten pålegg, det skjer bare ikke. Men jeg ville jo likevel ikke sagt at det var stusselig om andres preferanser.

Nei, jeg sier det ikke så ofte jeg heller, men jeg synes alikevel det er noe stusslig over "vann og brød". Fengselsmat lissom . Men både Sønnemannen og Rochermannen synes altså at dette er en utmerket kombinasjon, så jeg har akseptert at noen faktisk foretrekker dette.

Gammel 20-05-15, 20:36   #5
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Nei, jeg sier det ikke så ofte jeg heller, men jeg synes alikevel det er noe stusslig over "vann og brød". Fengselsmat lissom . Men både Sønnemannen og Rochermannen synes altså at dette er en utmerket kombinasjon, så jeg har akseptert at noen faktisk foretrekker dette.

Jeg er overbevist om at alle slike vaner og uvaner må tilvennes eller avvennes. Det er mye jeg ikke kunne fordra de første gangene jeg prøvde det. Men i de fleste tilfellene venner man seg til det.

Gammel 20-05-15, 20:45   #6
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes også vann til brødmåltid er kjipt, og spiser noe annet hvis vi mot formodning ikke har melk i hus.
På vår SFO får de også melk, så de kan drikke melk til alle skolens og SFOs måltider.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.