|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#103 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Lager makrame. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?
Jeg inviterte deg til spill, men jeg aner egentlig ikke om jeg liker det eller ikke, så du er min test på et vis.
![]() |
#107 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg sier som Toffskij: Kjede meg gjør jeg helst på uinteressante møter. Og når jeg sitter prøvevakt - da går tiden baklengs. Om kvelden diller jeg. Spiller wf, surfer på nett, ser en liten episode av en eller annen serie, gjerne med vin eller sjokolade eller begge deler til. Det hender jeg trener eller går tur, eller er med ungene på korps eller er på møte i styret. Noen kvelder retter jeg, og da hender det jeg kjeder meg ...
![]() |
![]() |
#108 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør du om kvelden?Jeg er blitt lurt av 8-åringen og 4-åringen til å spille Minecraft med dem. Så nå er det det jeg burde kveldene på.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|