|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Charterferie
Hvorfor er det dust å være opptatt av å møte noe annet enn det man gjør hver eneste dag hjemme? Nå snaker jeg selvfølgelig ikke om en eller annen anordmann, det forstår jo alle, men jeg vil helst ikke bo på et hotell eller sted der de er i flertall.
|
|
|
#2 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg synes det er dust å ha som kriterium at det ikke skal være andre nordmenn der fordi det er noe man ikke kan styre. Fetteren min møtte andre nordmenn i Bhutan, liksom.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Mens jeg gikk fra hytte til hytte i Jotunheimen et år, og der var det så og si ikke nordmenn, men plenty med amerikanere, nederlendere, tyskere osv.
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Kult!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg merker svært lite til andre hotellgjester når vi er på tur, så fremt de oppfører seg OK. Det kommer nok litt an på hva man bruker hotellet til også. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Ja, sånt er jo bare fnisemorsomt.
|