Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Den beste kjøpeketchupen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-15, 23:35   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den beste kjøpeketchupen

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det siste innlegget var ikke til deg, rine. Det var for så vidt ikke egentlig til Hyacinth heller, det var sikkert en overreaksjon.

Jeg har ganske annerledes-fungerende smaksløker enn mange jeg kjenner, og er såpass drit lei av å bli fortalt hva som er godt og ikke, at det kan godt hende jeg tenner på litt for mange plugger av og til når jeg ser antydning til sånt. Sorry.

Men det jeg skrev var en generell kommentar om hvorfor jeg spør her på forum om hva som er den beste ketchupen. For det er klart at for de fleste så finnes det matvarer som er bedre enn andre?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-15, 23:45   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den beste kjøpeketchupen

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men det jeg skrev var en generell kommentar om hvorfor jeg spør her på forum om hva som er den beste ketchupen. For det er klart at for de fleste så finnes det matvarer som er bedre enn andre?

Hehe, ja, skjønner. Det første innlegget mitt burde inneholdt et sitat fra rine. Jeg kommenterte i utgangspunktet det med at hun synes det er dumt at andre folk tar ketchup på pastaen sin, da det ikke gjør maten bedre (det var ikke akkurat slik hun skrev sikkert, men det var det jeg leste). Jeg er vant til å høre ting som "hæ, det går ikke AN å ikke like denne rødvinen, den smaker jo saft!" "det er jo ikke mulig å like jordbær, men ikke jordbærsyltetøy?" "hvorfor tror du at du ikke liker sjokoladekrem, når du liker sjokolade?" "Nei, dette ER IKKE sterkt, du bare overdriver", osv. Så en setning som sier at det er tåpelig (igjen, min tolkning, ikke rines ord) å ta på ketchup på enkelte matretter får meg til å overtenne litt.

Kan ellers bidra med den beste bearnaisesausen, som er fra Kanda (på flaske). De har nå plutselig kuttet ut store flasker og selger bare miniflasker?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:01.