Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-15, 19:15   #1
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Baksnakking på jobb. Absolutt alle snakker dritt om alle. Det er så jævlig kjedelig og irriterende!

Gammel 11-06-15, 19:20   #2
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg er nokså "mellow" og irriterer meg sjelden. Bortsett fra når jeg er veldig trøtt, da har jeg kort lunte da!

frukt er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 07:20   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg er nokså "mellow" og irriterer meg sjelden. Bortsett fra når jeg er veldig trøtt, da har jeg kort lunte da!

Jeg irriterer meg lite over folk som betyr noe for meg. Hadde all verdens tålmodighet med eksen og poden ++. Men kollegaer og folk som jeg ikke velger være sammen med, men som jeg blir plassert sammen med... Da har jeg ikke alltid så lang lunte. Dvs jeg sier ikke så mye, jeg er da høflig.. men irriterer meg. Spesielt når all kveruleringen resulterer i at prosjektleder dveler, og jeg blir uker forsinket med å komme i gang.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-06-15, 10:00   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Baksnakking på jobb. Absolutt alle snakker dritt om alle. Det er så jævlig kjedelig og irriterende!

Hører deg, og høyner med baksnakking av bibliotekbrukere.

Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.