Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kloningene; «aldri har jentene hatt dårligere selvfølelse!»

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-15, 19:01   #1
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Kloningene; «aldri har jentene hatt dårligere selvfølelse!»

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg tror at en av forskjellene fra da vi var unge er at nå er også mødregenerasjonen veldig opptatt av å være perfekt.

Noen ganger når jeg ser bilder på FB av venninnegjener på tur, dvs damer på 35-40, så er de jo kliss like hele gjengen. Like perfekt trent, like perfekt kjole, noen mørke og noen lyse i håret, men langt og glatt hos alle. Sånn er ikke min vennegjeng,- i hvert fall ikke sett med mine inhabile øyne.

Gammel 13-06-15, 20:24   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av M@M, her.

Noen ganger når jeg ser bilder på FB av venninnegjener på tur, dvs damer på 35-40, så er de jo kliss like hele gjengen. Like perfekt trent, like perfekt kjole, noen mørke og noen lyse i håret, men langt og glatt hos alle. Sånn er ikke min vennegjeng,- i hvert fall ikke sett med mine inhabile øyne.

Jeg føler iallefall ikke jeg at jeg er kliss lik hele gjengen
Men jeg har følt litt på det ift noen av mine venninner.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-15, 20:40   #3
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Dette er en klipp og lim reportasje fra DN høsten 2014, men jeg kjente godt igjen nabolaget. Det er knapt en jente med pannelugg har. To innflyttere i eldstejentas gruppe hadde lugg men lot den vokse. Jeg kan bare komme på to jenter, av de 24 jentene i barnas klasser, som har lugg.

http://www.dn.no/d2/2014/11/13/2112/...-klassisk-unge

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:54.