|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Bruker du telefon mens du kjører bil? | |||
| Nei, det ville jeg aldri funnet på, det tar bort fokus fra kjøringen |
|
55 | 41,98% |
| Det hender at jeg ringer eller tar telefonen selv om jeg ikke har handsfree |
|
56 | 42,75% |
| Ja, jeg både ringer og sender meldinger, men ikke surfer |
|
8 | 6,11% |
| Ja, jeg både ringer, sender meldinger og surfer på telefonen mens jeg kjører |
|
3 | 2,29% |
| Brokkoli |
|
9 | 6,87% |
| Deltakere: 131. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?Jeg svarte "brokkoli" da det manglet et alternativ for at jeg svarer på telefonen, via handsfeee, om den ringer når jeg kjører.
|
|
|
#2 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?
Samme her. Jeg siler dessuten hvem jeg svarer, om det (mot normalt!) skulle ringe noen andre enn mannen/barnehagen/mamma, så kan det vente. Har jeg ungene i bilen kan det vente. Vi har ny bil med sånn blåtann-oppkobling som beskrives over, men den brukes ikke til lange, private samtaler, og ikke noe særlig når bilen står stille. Det har vel hendt en gang eller tre, da er det i så fall fordi vi akkurat har parkert og ungene vil fortelle faren at han skal møte oss eller handle noe på vei hjem.
|
|
|
|
#3 |
|
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
Sv: Bruker du mobiltelefonen samtidig som du kjører bil?Bruker kun handsfree til svar på telefonsamtaler og en sjelden gang til å ringe ut selv. Om handsfree'en av en eller annen grunn skulle svikte, ignorerer jeg telefonen - evt. tar av fra veien og stopper før jeg ringer tilbake.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|