|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasMin erfaring er at det finnes apoteker nesten over alt, med kjente merker og serier. Myggmidler som både hjelper mot stikk, og til å lindre stikk ville jeg hatt med, viktig å ha med fra start! Mener de hotellene vi bodde på hadde sånne dingser til å putte i stikkontaktene mot mygg og insekter.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas
Det kommer såklart helt an på hvor man drar. I Vathi på Sifnos er det for eksempel ingen apoteker, knapt noen butikker (eller det var faktisk to, men bare sånne jeg ville karakterisert som storkiosker) - eller for den del minibanker eller steder som tok kort - og slett ingen asfaltert vei. Fra parkeringsplassen der drosjen stoppet til hotellet vårt måtte vi gå langs stranden, og å kjøre trillekoffert der ville vært umulig. Og flere andre byer, selv om de er litt større, har veldig smale gater med brostein og/eller mye trapper.
|
|
|
#3 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i HellasJeg vurderer å gå til anskaffelse av en slik tørkesnor, den kan henges opp med krok eller sugekopp og man trenger ikke klesklype, bare tvinner opp snora.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|