|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Sengetøy og dyner for utlendinger?Det var temmelig sært for en del år siden; nå er det mer og mer vanlig i Europa. I USA vet jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sengetøy og dyner for utlendinger?Min amerikanske familie la seg oppå dyna, og dro sengeteppet over seg da de var på besøk. Så vi måtte forklare dem hvordan de skulle bruke det.
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sengetøy og dyner for utlendinger?Vi bruker å få laken med et type vatteppe og et ullpledd i tillegg til å legge over lakenet. Gjestene skjønner nok ikke dyne og laken uten å få det oppredd.
![]() |
#4 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sengetøy og dyner for utlendinger?
Ok, takk for svar alle sammen.
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Sengetøy og dyner for utlendinger?
Jeg ville reid opp nok senger til alle som kommer, også eventuelt latt gjestene flytte sengetøyet til de sengene de ville bruke. Jeg har leid via Airbnb flere ganger og aldri opplevd å måtte reie opp min egen seng. (Det hadde gitt minus i tilbakemeldingen fra meg, med mindre det jeg leide var i kategorien "ungdomsherberge" eller annet krypinn av så lav standard at det var opplagt at jeg måtte ordne det meste selv.) Sist jeg leide leilighet via Airbnb var det åtte senger i leiligheten, mens vi bare skulle bruke tre. Da var det gjort akkurat slik jeg skisserer: tre senger var reid opp. De andre var ikke reid opp. Vi ønsket å bruke andre senger enn dem vi hadde fått oppreid og flyttet selv sengetøyet til riktig seng. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|