Sv: El-sykkel?
Opprinnelig lagt inn av Katta, her.
Hva blir prisen?
Ca. 28000. Jeg betalte like over 29' for sykkel, hjelm, ekstra lås, vanntett sykkelsekk, ekstraslanger, litt verktøy og en håndpumpe.
Opprinnelig lagt inn av tink, her.
Kan du gå/trille sykkelen sammen med mellomste?
Det tror jeg nok ikke. På morgenen kommer det til å havarere tidsbudsjettet, og på hjemveien tror jeg det blir for tungt å trille sykkel med misten oppå (22 + 18 kg + vingling ).
Det er ikke hver dag det er nødvendig å hente/levere barn i det hele tatt ettersom jeg også har en mann. Men jeg har tenkt at om mellomste går fra SFO kl. 16 og begynner å gå hjem, så finner jeg ut av hva jeg gjør etter hvert. I forskningsukene mine regner jeg med at jeg klarer å porsjonere tiden slik at jeg alltid vil rekke å sykle hjem og hente bilen.
Nå har jeg sykkel
Sykla 16 km hjem, og hadde snittfart rundt 25 km/t, noe som betyr at jeg syklet for egen kraft store deler av veien og det kjente jeg egentlig godt. Regner med at jeg kommer til å bli mindre pysete i nedoverbakkene etter hvert, for jeg er vel-dig pysete og syklet nesten mer sakte i nedoverbakker enn på flata kommer til å slite bremseklossene ut i løpet av en uke hvis jeg fortsetter sånn.