Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kombinert bad og vaskerom

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-15, 13:53   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kombinert bad og vaskerom

Vi har kombinert vaskerom og bad, men "vaskerommet" er i en nisje hvor vi har satt speildører foran. Jeg blir nemlig gal av å ha skittentøyet midt i glaningen
Minuset med å ha kombinert vaskerom og bad er unektelig det faktum at det blir veeeldig mye støv på badet. Og det skjer fort. Så kunne jeg velge så hadde jeg nok foretrukket å ha det delt. Men vi har fått virkelig maksimalt ut av våre m2, så vi er veldig fornøyde.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-15, 14:00   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kombinert bad og vaskerom

Vi har kombinert bad og vaskerom, mens doen er på et separat rom utenfor, med en liten vask. For oss er det en genial løsning. Jeg syns badet blir mye hyggeligere uten en do der.

Badet vårt er avlangt. Døren er på siden på ene langveggen. Langs med kortveggen til venstre er det først et skap med plass til varmtvannstank og litt lagringsplass ved siden av, og med hylle på toppen av skapet til håndklær. Videre bortover veggen er det vask og tørk ved siden av hverandre, med en arbeidsbenk over. På veggen henger en hylle som ikke bygger ut veldig, med plass til både vaskemidler og bleier til minsten. Minstemann blir fortsatt stelt på arbeidsbenken, men på sikt tenker jeg at benken blir brettestasjon.

Til høyre inn døra har vi baderomsskap med skap og hyller. På kortveggen til høyre har vi en bred vask med to store skuffer i og innenfor vasken er det dusjdører og dusj. På veggen mellom vask/tørk og dusj, har vi knagger til håndklær.

Skittentøy har vi primært i en kiste utenfor badet, mens en del spesialvask oppbevarer i bokser på hylla over arbeidsbenken.
Syns dette funker

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.