Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jobbklær - problem

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-15, 19:15   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jobbklær - problem

Claire Underwood! Stilikon!

Gammel 29-08-15, 21:36   #2
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jobbklær - problem

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Se alle episodene av House of cards og ta screenshots av Claire Underwood. Så leter du etter noe lignende. 😄

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Claire Underwood! Stilikon!

Har jo ikke sett House of cards () så måtte google litt, og jeg må jo bare si: WOW! Må bare ta av meg noen kilo for å virkelig kjøre det der, men det var mye snasent som kom opp på det bildesøket.

Var en liten tur innom Lindex og et par andre butikker på nærsenteret i dag, og fant bl.a. dressjakke på Lindex som faktisk var lovende. De hadde ikke riktig størrelse til meg (tror jeg) så det blir tur til byen på mandag definitivt.

Da skal jeg også sjekke ut noen av de tipsene dere har kommet med her. Men jeg har definitivt tenkt å vente med å storhandle til jeg har følt litt på stilen der.

Tusen takk for mange bra innspill, alle sammen. Jeg visste dere ville levere. Det gjør dere alltid.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.