|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva er et klassisk kjøkken?
Det finnes jo plenty argumenter. Prisen gruser dem alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Mother of Dragons
|
Hm. Jeg kommer ikke til å kjøpe Unoform-kjøkken fordi det er jo et usannsynlig herk å holde sånne horisontale lister reine. Jeg er ikke husmoremne nok til å orke det.
![]() |
#3 |
etterpåklokest
|
Heltre kastanje, faktisk.
Det er jo veldig fint, men vil det ikke se veldig 2015 ut i 2027?
Sånn sett må jeg bare la være bytte ut kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Mother of Dragons
|
Jo.
Ja, egentlig. Det er i god stand og det står fint til huset. Det er en ting å bytte det ut dersom det blir for upraktisk. Kjøkken fra den tiden har ikke mye skuffer, men man kan kanskje bytte innmat?
![]() |
#5 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva er et klassisk kjøkken?Å bytte ut flisene (fliser med nepemotiv, anyone?!), den absurd upraktisk flislagte benkeplata, den heslige vasken og den ubrukelige enorme ventilatoren er en opsjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sviiisj!!
|
Det er jo definitivt en mulighet. Nå ser jeg ikke kjøkkenet for meg, så ikke så lett å foreslå.
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er et klassisk kjøkken?Jeg har ikke greie på design men spurte mannen. Han har jobbet med kjøkken i årevis tidligere og sa at Unoform-kjøkkenet er et designkjøkken og ble ikke overrasket over at det koster rundt 500tusen.
![]() |
#8 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er et klassisk kjøkken?Et klassisk kjøkken forbinder jeg med et litt kostbart kvalitetskjøkken ment for å vare minst et par tiår.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|