|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hvis du kunne velge med deg 3 gjenstander før du strandet på en øde øy...Hvilke gjenstander/ting ville det vært? |
![]() |
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du kunne velge med deg 3 gjenstander før du strandet på en øde øy...Telt - for å bo i.
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge med deg 3 gjenstander før du strandet på en øde øy...En god jaktkniv, garn og tau.
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge med deg 3 gjenstander før du strandet på en øde øy...
Da må du huske å få med manuskriptet i samme slengen.
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge med deg 3 gjenstander før du strandet på en øde øy...Kunne jeg tatt med et hotell med personale? Det er bare 2 ting, og det hadde holdt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge med deg 3 gjenstander før du strandet på en øde øy...Brad pitt |
![]() |
![]() |
#14 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge med deg 3 gjenstander før du strandet på en øde øy...Ok, da kutter jeg ut fiskenettet mitt og tar med Angelina Jolie. Skal Heiko ha det moro skal jammen jeg og! Jeg får fiske en annen gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge med deg 3 gjenstander før du strandet på en øde øy...
Men tror du at du og Angelina får sitte på med Heiko og MacGyver i helikopteret som han bygger ved hjelp av manuskriptet og et par colakorker da?
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge med deg 3 gjenstander før du strandet på en øde øy...En kraftig kniv, et fiskegarn og et bibliotek.
![]() |
#18 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvis du kunne velge med deg 3 gjenstander før du strandet på en øde øy...En bokserie, kniv og fiskegarn.
![]() |
#19 |
Populærkulturjunkie
|
Så da blir jeg og Angelina alene igjen på øya. Stakars, stakars meg..... |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|