|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Coops kaffebøll på LøkkaJeg tror jeg lander på at en ressurssterk og kjøpekraftig gruppe som "løkkehipstere" rett og slett må tåle å bli tullet litt med. Jeg ser at det er irriterende å få et genuint ønske om å støtte uavhengige aktører og en genuin glede av mangfoldet små kaffebarer gir, fremstilt som "jåleri".
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Coops kaffebøll på Løkka
OK; nå misforstår du akurat slik jeg var redd for.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg tror egentlig ganske mange som som gruppe fremstår som litt lattervekkende "gruppete", som individer har ganske gode intensjoner og slett ikke er så latterlige. Inkludert LV-handlere, golfere, yogafantaster, bikere eller hva det måtte være.
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Selvfølgelig. Og som sagt, jeg tåler å bli tullet med, jeg tror de fleste løkkahipstere tåler å bli tullet med, men det er noe med finesse, glimt i øyet, og det å le med, ikke av osv. Igjen; Kamillespottene er jo kjempemorsomme, sikkert fordi de drar det så innmari langt.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|