Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

(Splitter) ny leilighet, et blankt lerret. Hjelp!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-15, 17:05   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: (Splitter) ny leilighet, et blankt lerret. Hjelp!

Så spennende!

Jeg har en liten drøm om leilighet langt inni meg... Men hvordan er det med sol, dere som bor i leilighet? Jeg kunne godtatt nesten hvilken planløsning som helst bare jeg fikk balkong/ terrasse med både morgen-, formiddags-, ettermiddags- og kveldssol. Jeg klarer ikke engang å avgjøre hvilken av disse "solene" som er mest viktig...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-15, 17:17   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Så spennende!

Jeg har en liten drøm om leilighet langt inni meg... Men hvordan er det med sol, dere som bor i leilighet? Jeg kunne godtatt nesten hvilken planløsning som helst bare jeg fikk balkong/ terrasse med både morgen-, formiddags-, ettermiddags- og kveldssol. Jeg klarer ikke engang å avgjøre hvilken av disse "solene" som er mest viktig...

Det løses jo med en leilighet med terrasse på begge sider. foreldrene mine har det, en liten en foran til morgensolen (og utsikten) og en stor en bak til resten av dagen.

Og gratulerer med leilighet, Robyn!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-15, 17:22   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Det løses jo med en leilighet med terrasse på begge sider. foreldrene mine har det, en liten en foran til morgensolen (og utsikten) og en stor en bak til resten av dagen.

Ja, hvis den da ikke blir borte midt på dagen?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-15, 17:31   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

De har hjørneleilighet så de har sol hele dagen. Jeg vil tro den kanskje forsvinner for naboleilighetene en kort periode.

Moralen er: ta med stol og sett deg utenfor en hel dag før du kjøper

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-15, 18:21   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir ikke borte midt på dagen her, en stund har jeg sol på begge (eller egentlig alle tre...). Men det hjelper nok at det er øverste etasje.

Ellers er jeg blitt overrasket over hvor mye plass det er. Jeg har også satt inn en løs kjøkkenøy, det hadde jeg aldri sett for meg at det skulle bli plass til.

Farger kan jeg neppe bidra med. Jeg liker eggehvit og bomull, jeg...

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-15, 17:57   #6
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Så spennende!

Vi har hjørneleilighet m/hjørneterrasse litt høyt oppe. Vi får solen ca kl 11 og til den går ned om kvelden. Problemet er faktisk at det blir for varmt så vi må nok investere i noe bedre som skygger for solen og varmen enn lameller.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12.